האם יצא לכם לשאול את עצמכם איך ייתכן ששוק הדיאטות הוא אחד השווקים המכניסים כסף רב, ויחד עם זאת רובן פשוט לא עובדות לאורך זמן?
או מדוע ישנם אנשים המחליפים עבודות לעיתים קרובות ועוברים מתחום לתחום –
לעומת אלה שגאים להסתובב עם תג השם של מקום העבודה שלהם?
ולשאלה שהכי מסקרנת אותי:
מדוע אנשים מגייסים מוטיבציה ועושים שינוי, אך הוא מתאדה ונעלם לאחר תקופה קצרה, לעומת אלה שנמצאים בייעוד וקמים בתשוקה והתלהבות לחולל שינויים בעולם?
הפרק אני מארח את טלי בן יעקב, בעלת מכללת NLP Steps, מנחה אישית ועסקית במשך כ-30 שנה, ומפתחת הסדנה 'שינויים ברמת הזהות'.
בשיחה פיתחנו, העמקנו והרחבנו על מודל יסודי ומשמעותי מעולם ה-NLP,
הנקרא 6 רמות לוגיות של חשיבה.
המודל מורכב מ-6 רמות לוגיות המשפיעות ישירות אחת על השנייה:
מודל הרמות הלוגיות
הבנת המודל עוזרת לנו להכיר ולהבין את עצמנו, לזהות איפה נמצאת התקיעות שלנו ולשחרר אותה כדי להשיג את המטרות שהיינו רוצים להשיג!
הפרק מומלץ מאוד, הוא משלב עומק ותובנות משמעותיות יחד עם פשטות והסברים מלווים בדוגמאות רבות!
במהלך הפרק ענינו על השאלות הבאות: 1. מהן 6 רמות לוגיות של חשיבה, ואיך הם באים לידי ביטוי במציאות הפרקטית שלנו?
2. כיצד המודל מסביר את הרגלי האכילה שלנו, ומדוע אנשים עם נטייה להשמנה נשארים במשקל עודף לעומת אנשים שנשארים במשקל תקין גם בגילאים הבוגרים?
3. מדוע אנשים שיש להם מטרה שמשרתת קבוצה, קהילה או אנשים אחרים, מייצרים מוטיבציה ותשוקה גדולה יותר לעשייה?
4. איך המודל יכול להשפיע על חיי היום יום שלנו? איך ניישם ונטמיע אותו בהצלחה?
5. איך נזהה יחסית בקלות איפה נתקע השינוי שלנו, באיזו רמה לוגית, ואיך לעזור לשינוי לקרות?
הנה גרסת הוידאו:
הנה גרסת האודיו:
טלי בן יעקב מזמינה אתכם להמשיך להנות מהתכנים שלה –
כיתות האומן של אנלפי-סטפס – https://nlpsteps.co.il/master-class-nlp ,
הרצאות NLP לקהל הרחב מבית אנלפי-סטפס – https://nlpsteps.co.il/nlp-to-go
ולקורס ניהול תהליכי שינוי ברמת הזהות . 😊
אוהבים את הפודקאסט?
להתייעצות האם יכול להתאים לכם ליווי אישי, אני מזמין אתכם לכתוב לי בהודעה: כאן.
כאן נרשמים לקבוצת וואטסאפ שקטה (רק אני כותב) עם תובנות וכלים מעולם ה- NLP:
בערוץ היוטיוב שלי מעלה קטעי וידאו יחודיים עם המון כלים מגישת ה-NLP. כאן נרשמים לקבלת עדכונים:
וכאן נרשמים כדי לקבל את הניוזלטר החודשי שלי למייל עם תכני התפתחות ייחודיים ובעיקר בונוסים ששמורים רק לניוזלטר:
נתראה בפרק הבא,
אבי.